Sunday 7 June 2015

Tudung Labuh

sejuk mata memandang 
Hikmah bertudung labuh banyak sangat . hmm banyak
Antara salah satu hikmahnya untuk melindungi muslimah dari panahan-panahan berapi syaitoon kaum lelaki. 

Anyway kita nak bantu diorang jugakkan? Kita nak bantu diorang jaga Iman diorang.

So, nak tahu tak? nafsu lelaki ni lain macam sikit scared Diorang ni mudah terangsang. Kalau tengok pon diorang dha boleh terangsangkan. So, lagi labuh tudung yang kita pakai, lagi selamat dan terlindung kita akan rasa.

Allah ciptakan perempuan dan lelaki tak sama. Kita ada kelebihan yang lelaki tak ada bangga kejap.okey fine., Tapi kelebihan yang kita ada tu bukanlha untuk dipamerkan or ditayang-tayangkan. Dia adalah anugerah dan juga ujian. Allah nak tengok kita ni boleh jaga ke tak kelebihan yang Allah bagi tu. Kita ni simpan or tayang-tayang. Sebab benda tu kan berharga. Jadi takkan lha benda berharga ni kita nak tayang sesuka hati ja dekat orang kan? Takut orang curi. 

Macam tu jugak lha dengan maruah kita, aurat kita. So, aurat kita ni hanya berhak untuk yang halal je. Satu hari nanti kita akan berkahwin kahwin? okey . hehe InsyaAllah. Dan mestilah kita nak bagi yang terbaik untuk suami kitakan? 

Kalau sebelum tu kita dha tayang sana tayang sini, Tak tutup sana bukak sini. Upload sana upoad sini. Kesian lha dekat bakal suami kita kan..Tinggal apa je kat suami kita? Dha x de apa-apa kan? Laki lain semua dha tengok kita punya comel, kita punya cantik, kkita punya manis. Sapa ja suka terima barang second hand .Ye dop? 

Macam tu jugak macam makan coklat kisses or apa2 jenis coklat, Mana lagi sedap? yang dha terbuang pembalut or yang tak buka lagi pembalutnya? Mestilha yang x bukak pembalut lagi kan. Kita akan tertanya-tanya apa dalam tu, Benda mahal tak semua orang tahu isi dalamnya . :D

No comments:

Post a Comment